INSTRUKCJA SKŁADANIA REKLAMACJI
Jeżeli przesyłka dotarła uszkodzona, koniecznie w dniu dostawy spisz protokół szkody z kurierem, który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji.
Możesz to zrobić również online: https://protokol.dpd.com.pl/ , a następnie powiadom o tym fakcie nasz dział reklamacji: reklamacje@4mw.co
Ewentualne braki w otrzymanym zamówieniu lub uszkodzenia mechaniczne towarów/opakowań, należy zgłaszać obsłudze sklepu w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania towaru na adres e-mail: b2b@4mw.co
Przekroczenie tego terminu skutkować będzie odrzuceniem zgłoszenia.
Na produkty zakupione w naszej hurtowni udzielamy rękojmi na okres 2 lat od daty zakupu towaru.
Jak złożyć reklamację?
1. Wypełnij formularz reklamacji – do pobrania tutaj:
2. Spakuj wszystkie wadliwe produkty do paczki i odeślij do nas na adres:
4MW Sp. z o.o., ul. Droga Owidzka 1i, 83-200 Starogard Gdański
3. Formularz wyślij do nas e-mailem: reklamacje@4mw.co lub dołącz do paczki z towarem.
4. Na odpowiedź na reklamację mamy 30 dni. Dział reklamacji decyduje o tym, czy produkt zostanie naprawiony, wymieniony na nowy, czy też dokonamy korekty do faktury i zwrócimy pieniądze na konto.